قديم 26-04-2011, 01:05 AM
michohat michohat غير متواجد حالياً

michohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud ofmichohat has much to be proud of
افتراضي رد: متابعه يوم بيوم ل فك ماتور و عمل طقم شنبر

السمكري معظم شغله فى الجديد بس لاننا نعرفه من زمان فبيشتغل فى عربيتنا وكمان هوا راجل فنان فى شغله بيحب يشتغل بالاصول ومفيش غلطه تطلع منه فى الشغل
اسمه عبدالله ابو السيد
مكانه فى الزراعه
عارف انت كوبري الزراعه اول ما تعديه وانت رايح فى اتجاه ابوحماد اول فتحه شمال تعديك للطريق المقابل اقطع منها الطريق بالعرض وادخل فى المباني اللى على الطريق التاني هتلاقي هناك محل كماليات اسمه عبد الله على ما اعتقد وبعد منه شوية مجيره مخزنين قدامها اسمنت ومواد بناء ورشه الراجل فى اخر الشارع ده و لو سئلت هناك عاوز اوصل ل عبدالله ابو السيد السمكري كتير هيدلك
عن نفسي وبكل امانه راجل لا يعلي عليه وكتير بقصده فى حاجات مش ف شغله وبيدلني اروح فين وكمان بيجي معايا لانه كان بيعز والدي و شغله لا يعلي عليه بعتبره رقم واحد ( كنت جربت اعمل سمكره مش عنده وندمت ) ان شاء الله فى التجديده الجايه هسيب له العربية يعمل فيها اللى هوا عاوزه لانه فنان فى رد الحاجه الى اصلها ( وبيصلح مدام الحاجه تنفع ولو مش تنفع بيغيرها )
و لما تروح عنده عرفه انك من طرف مجدى اللى معاه ال 131 الفضي ( كنت لسه عنده من كام يوم علشان يكشف و يشوف حوض العربية بعد ما فكيت الماتور )
ولو عاوزني اروح معاك انا تحت امرك
الا حضرتك منين فى الزقازيق

Magdy Moharam
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية
تلاوة رائعه للشيخ / احمد العجمى
http://www.megaupload.com/?d=LGN69J4S