قديم 08-04-2011, 12:59 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوه مفتوحه للجميع يوم 15 / 4 / 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

اي يا عم باسم اي انجح المقابلات دي

هو في انجح من مقابله طنطا و الا اي

" ولو مش ناجحه مقابله طنطا هي انجح مقابله هي فرده بقي "
هههههههههههههههههههه

حبيب قلبي و الله و طبعا مادام استاذ سيف الي منظمها هتبقي من اروع المقابلات عشان بس روحه فيها
مع كل حبى وشكرى لحضرتك وتقديرنا جميعا لمقابلة طنطا الا انى باختلف معاك يا أحمد فى حاجه مهمه . وهى ان كل المقابلات والحمد لله ناجحه وبشهادة الجميع . ومافيش ولا واحده أقل من التانيه . لأن الهدف من هذه المقابلات حتى وان كانت فى الصحراء . الا اننا هدفنا هو التجمع على خير محبة فى الله .
وانا والله ورغم انى مش باحب ادخل نفسى فى حاجه زى كده الا انى قررت انى اعمل المقابله دى عشان حبايبنا اللى مشتاقين للتجمع من جديد وانا طبعا أولهم .

Saif El Deen