قديم 06-04-2011, 02:21 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute
افتراضي محتاج رأي الخبراء ضرورى يا رجال مصر موتورز

كنت ماشى بعربية بتاعت واحد معرفه (بس كنت مأجرها) وبعدين وقفت فى ملف لقيت واحد عبقرى بموتوسيكل جيه من ورايا وعمال يقرب بسرعة فى المراية طبعا أنا إتخضيت مهو يإما أرجع إلى الوراء وأخبط فى اللى ورايا يإما أكسر على العربيات اللى جيه النحية التانية واللى يحصل يحصل وده برضه إختيار صعب يإما أستناه لحد ما يجي يحضن الباب البيه بقه فضل داخل ومرة واحدة لقيته تحت الباب اللى عندى (باب السائق) الحمد لله هو لحق وفادى نفسه ودخل بجنب والباب إتحفر حفرتين صغيرتان جدا بس من فوق والمرايا إتفرددت الناحية التانية بس جت سليمة المشكلة بقه فى الحفرتين دول يكلفوا حوالى كام بالتقريب يعنى هى المسكلة إن العربية فبريكا برة وجوة ومتلمستش قبل كده ده بس اللى مزعلنى جدا بس الحمد لله على كل حال

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @