قديم 23-03-2011, 02:27 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلتى مع رينو لوجا ارجو الافاده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ma_zaher مشاهدة المشاركة

يا جماعة معلش يعنى انا ابقى شارى عربية جديده ويظهر فيها الزنه دى ده يبقى اسمه ايه وبعدين انا كنت مسافر المنصوره الزنه بتيجى عند الاربى ام عند 3 بحس ان العربية بتزن كلها فى بعضيها انا مش عارف اعمل ايه الصراحه

اولا ماتور اللوجان بيكون نازل بدون تللين مش زي العربيات التانية فلازم تتقل علي العربية لغاية متعدي علي الاقل 3000 كيلو الاولي وما تقرص علي الماتور عشان يطول عمره بازن الله واحب اطمنك ان دي فتره مؤقتة وبعد لما تغيير زيت بعد اول 10000 كيلو حتحس بفرق كبير جدا في كل حاجة بداية من دواسة البنزين اللي بتخف عن الاول والتكييف بيتحسن اداءه جدا حتي صوت مكنة الزجاج اللي كنت اظن انة عالي نسبيا كل ده بيروح انا عامل دلوقت 15000 ولو سالتني اية الفرق ما بين دلوقت واول ما جبت العربية اكدلك ان فعلا الفرق كبير جدا

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima