قديم 22-03-2011, 07:25 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أرجو التحذير من عصابة مرور السلام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mad_addison مشاهدة المشاركة

للي مفهمش :
مرور السلام في عصابة متخصصة في النصب على الناس , انا شايف بعيني ناس بتبكي واحد منهم معاق وبيحاول يطلع رخصة موتسيكل , نصبوا عليه في 1400 جنيه , وغيره في 3000 جنيه

النصبايه هي :
يقولك هات ورقك وانا هخلصلك كل حاجة , وبعدين يفهمك ان عليك مخالفات كتير ويقنعك انه ليه علاقات جوة ة ويقدر ينزلك المخالفات , الكلام ده بيحصل مع أي حد داخل المرور

الخلاصة وانت رايح مرور السلام تاخد معاك واحد صاحبك عشان لو حصل أي حاجة , الأخ الي رد وقال دفعتلهم 20 جنيه لو مكنش دفع كان هيتئذي لأنهم أذوا حد اعرفه بنفس الطريقة , بعد ما عرف انهم نصابين , مرديوش يدوله الورق ولا يخلوه يطلع بالعربية الا لما يدفع 150 جنيه
ايواااااااااااااااااااااا ااااا
كده احنا فهمنا اللي انت كنت داخل تقوله
لكن اقرا بقى كده مشاركتك الاولي وقولي دي يتفهم منها ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mad_addison مشاهدة المشاركة

يا جماعة الموضوع ده لازم تنشروه في كل حته , انا كان هيتنصب عليه في مرور السلام من سنتين , ولما رحت امبارح لاقيت نفس النصابين وكانو ناصبين على ناس كتير اوي في , دول عمالين ينصبوا على الناس من زمان اوي بقى ومحدش بيوقفهم , انا عملت الصورة ده الي هتشرح كل حاجة بالتفصيل , ياريت كلنا ننشرها ونحذر الناس من عصابة مرور السلام :

MroorElsalam.jpg:

Link : http://imageupload.org/getlinks.php?

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون