قديم 20-04-2009, 12:00 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتي مع الماتريكس(حازم خضر)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

انا فاهم قصدم بالنسبه للثبات و المقارنه بالسيينا لاني حسيت كده
العربيه ما عملتش معايا اي حركه غدر حتي لما فرملت بس القاعده العاليه و تخيلي لمنظر العربيه عند الفرامل الجامده حيبقي شكلها ازاي
هو دا اللي خلاني مقلق منها شويه
احساس نفسي مش اكتر متهيالي دا قصدك صح؟؟
هيا تمنها بقي عالي اوي فعلا المفروض غبور بيه ينزله شويه
بجد بجد تستاهل كل الانتشار اللي هيا فيه دا
بالبظبط كده يا باشا ...
فعلا اللي يجرب العربيه اكتر واحد يحس بالحته دي ...
علشان كده كنت قلقان كلامي ميكونش واضح
لكن سعرها دلوقتي في قمه الغباء خصوصا بعد ما رخصت الالنترا و نزلت السيراتو الجديده ...
يعني اكيد اي حد حيدفع الفين جنيه زياده و يجيب النترا .. وانا شخصيا ادفع 4 فوق ال 2 و اجيب نيو سيراتو ptmnlo123per154ptmnlo123p er154

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

الله يخليك يا سامح باشا
انا حبيتها اكتر لاني عارف انك مش بتركب عربيه اي كلام
ربنا يخليك .... كلامك ده تاج على رأسي
والله يا ريس انا لو كان معايا 100 الف كمان ... مكنتش فكرت فيهاااا خالص ... اوروبي على طول .. ههههه
لا بجد انا كنت بفكر ساعتها في الالنترا .. خصوصا مع فرق الموتور .... لكن كانت وقتها تفرق 16 الف جنيه بالتمام والكمال ... تخيل
لكن في وقتها سعرها كان مناسب جدا بالنسبه لامكانياتها و لبقيه العربيات اللي في نفس السعر

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &