قديم 14-03-2011, 06:37 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شوية تعديلات على شوية دردشة بخصوص لاسيتى وكروز

السلام عليكم يا احلى شباب دى الصور الى كانت صغيرة ويارب تعجبك واسف ع التأخير

1- دة الاسبويلر وموجود الحمد الله فى مصرنا الحبيبة وثمنة حوالى 500 جنية الكورى وجاهز للرش على طول بدون معجون او فلير ولا سنفرة حتى

استاذ Dem0n شكرا لمرور حضرتك ونورت الموضوع وهو دة الاسبويلر الى حضرتك عاوز تركبة وبيبقى جامد اوى ع العربية وسعرة زى ما انا كنت كاتبة فوق فى بداية الموضوع ودة تكبير الصورة الى مش كانت واضحة وبالنسبة للفوانيس الخلفية الى موجدين فى مصر مش كويسين وخشارة فيهم الفلوس وهما هما نفس الشكل كل الحكاية انهم ليدات فقط ممكن تتسنى لما الفوانيس دى تنزل الى انا رافعها فى الموضوع بردة
بالنسبة للزينون استكفى حاليا بالشبورة فقط واصبر كمان شهرين ولا تلاتة لما الفوانيس الامامية المعدلة تنزل لان هتكون فيها لنسيس وتركب زينون براحتك هيبقى احسن ومحدش هيكلمك
ومبرووووووووك ع العربية وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ان شاء الله

HaMaDa-ToUB@R

01000902024