قديم 10-03-2011, 11:38 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاوتوماتيك لبسني في الحيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

انا اسف جدا انا من مدة برة مصر ومعنديش فكرة مين اللى مسمع وسمعتة كويسة بس اعتقد فى ناس كويسة وبتفهم فى الحاجات دى لان دى من مشاكل النوابيرا المعهودة والمنتشرة فى مصر فان شاء الله حتلاقى ناس فاهمة للعربية والمشكله دى بالتحديد ومفيش حاجة اسمها الصندوق باظ حيتصلح ان شاء الله انا فى الشركة اللى انا فيها كنت فى الاول فى قسم السيارات كان عندنا شوية سواقين بهايم بيكسروا صناديق التروس وكانت بتتصلح واحسن من الاول كمان كل حاجة بتتصلح اهم حاجة يا اخى العزيز انك تخلى بالك وانت بتشترى قطع الغيار سواء اكان تروس او اى قطع انها تكون ذات مصدر ومورد مضمون والضامن ربنا
معلش انا سيبت شغل الميكانيك ونسيت حتى الاسباب المتوقعة فمش قادر اساعدك بس هى ممكن فعلا تكون التروس الكوكبية
يا باشا الف علي الاهتمام بالموضوع

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم