قديم 10-03-2011, 08:47 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاوتوماتيك لبسني في الحيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_ahmed_90210 مشاهدة المشاركة

العربيه دي كلها مشاكل
لا والله انا استخدمت العربية وكانت فى وقتها حلوة وشيك ومفيش مشاكل طالما استخدامك وعارف اية اية اللى فيها وفيها تماسك جيد جدا وتوجية كمان جميل اى نعم استجابة صندوق التروس مش بالمستوى المطلوب الا انه ليس بالسىء بس المشكله متعرفش غيرك كان عامل اية فيها خصوصا الناس فى مصر متعرفش تسوق الاتوماتيك بتبهدله لكن طول ما انت بتستخدم العربية كويس طول ما تفضل معاك كويسة وسنين طويله ممكن تتعدى العشرين سنة طالما مش بتشد ولا تقرص ولا تعمل فرمله فجائة او انطلاق فجائى او توقف فجائى واسلوب القيادة المعروف فى مصر الغير مبرر وبيهلك العربيات لكنها تظل النوابيرا سيارة وصفقة جيدة لو احسنت استعملها كحال كل السيارات