الموضوع: مـقـــا لا ت
قديم 10-03-2011, 03:53 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مـقـــا لا ت

ربنا يخليك ياأستاذ محمد
ولعلمك بقى موضوع ورا الشمس ده اخرنا كتير فى عهد مبارك لكن انا مبتفرقش معايا
وانا مبسوط وانا بكتب هنا رغم انى لو روحت اى جريدة خاصة كحيتى من اللى بيبعو عددين فى الشهر وقلت لهم انى اكتب لهم ببلاش ........هيوافـقوا طالما مش هيدفعوا
لكن انا بفضل اكتب هنا .....لانى هنا باخد راحتى واكتب بمزاجى لكن مهما كان الجرايد برضه هتلزمك بخط معين
وانا مبحبش الخطوط
وكنت جربت الكتابة قبل كده على موقع المصرى اليوم .......واصطدمت بيهم بعد رابع مقال ومنعو كتاباتى وبعدين بعتو لى رسالة على الأيميل بعد منعى لمدة كام يوم من الدخول على حسابى الخاص عندهم بأنهم بيرحبوا بيا..... بس فى أطار الموضوعية
كلام فارغ طبعا
لانى كنت كتبت مقالة هاجمتهم فيها بسبب طريقة اختيار المواضيع وخصوصا الهجومية منها على النظام مع اعلان اخلاء مسئوليتهم منها
يعنى يحطوك فى وش المدفع ويقولوا ملناش دعوة
وانا من النوع اللى احب اخد راحتى بلا قيود طالما مش بأذى حد او أضر حد وفى أطار الأدب والأحترام بلا تجريح
لكن تقول ايه ......... السياسة القميــئــة للهدنة مع النظام هيا السبب

انتقل الى رحمة الله .. ونسأل الله له الرحمة والغفران