قديم 07-03-2011, 08:06 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مكان المقابله القادمه لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

ياعم باسم : أصلا انت لو الواحد كتب فيك مجلدات فى الإلتزام والأدب والأخلاق والقلب الأبيض والإحترام وخفة الظل ............ الخ . مش حانخلص كلام ولا وصف . واكيد انت أفضل عنوان نقدر نقرأ من خلاله كتاب الأسره والعائله الكريمه .
بجد انت من الناس القليله اللى الواحد بيتشرف انه اكتسبها فى الحياه .
منتظر أشوفك بفارغ الصبر .
بأمانه يااستاذ سيف يعرف الله مافى قلبى ناحيتك اخ كبير وغزيز وغالى علينا كلنا مش انا بس لأ انا وجميع الأعضاء والكلام ده كتير عليا وانا بتعلم من حضرتك معنى الأحترام والذوق والأدب فشكرا لحضرتك يااستاذ سيف جدا على ذوقك العالى وتحياتى للأمير وان شاء الله اشوفه فى المقابله وبالمناسبه يااستاذ سيف انا طلبت حضرتك 3 مرات اول امبارح على الرقم 011 حواى 3 مرات على الساعه 8 بس حضرتك مردتش وكنت عايز اتطمن على حضرتك لكن الحمدلله اتطمنت عليك من خلال المنتدى وان شاء الله اتصل بحضرتك النهارده

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ