الموضوع: مـقـــا لا ت
قديم 01-03-2011, 03:57 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: مـقـــا لا ت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

الـقـذافـى

ده مجنون رسمي والله المجانين عمرهم ما كانو كدا ده عدا مرحلة الجنان بمراحل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

نـفس عميق

الجدع اللى اسمه وائل مجدى ضحك علينا وعمل لنا منتدى للسيارات وقعد يتدهلز ويلمنا فى مقابلات وحركات لحد م خلى الموضوع بقى افيونة عندنا والواحد يقوم من النوم ياخد الشاور بتاعه وممكن قبلها برضه وييجى يبص يشوف الدنيا فيها ايه وممكن يضيع له ساعة والا حاجة قبل م يتنقل من جنب الجهاز

شىء يغيظ

ايه الأدمان ده

تقولش بيدينا الجرعة .....بس ان جيتو للحق احنا غلطانين برضه فضلنا ماشيين وراه لحد فوجئنا انه مكلبشنا هنا

والمرة دى بسبب انه حرمنى من الكتابة وخنقنى وبمجرد م حسيت ان المنتدى رجع تانى قررت عمل انقلاب ضده للسيطرة على هذا المنتدى

اصل مش هينفع يا اخواننا غير واحد صعيدى يمسك الحكم بيد من حديد هنا

والا بلاش بيد من حديد دى اليومين دول ......علشان الموضة دلوقت الديموقراطية .......والتطهير .......ومكافحة الفساد .....الى أخر هذا القاموس اللى بنقراه كل يوم ده

طيب سبب الدعوة لانقلاب سلمى على وائل ايه ؟؟؟؟

انه خنق ناس كتير هنا بسبب غياب المنتدى وانا منهم طبعا

وبمجرد احساسى بعودة المنتدى قررت شن حرب شعواء عليه (ومحدش يسألنى شعواء يعنى ايه علشان انا قاصدها )

وبصراحة اخدت نفس عميق من الهواء النقى وامسكت قلمى (أسف لوحة المفاتيح ) وجلست اكتب

لكن وقبل الكتابة فلابد من الدعوة للانقلاب اولا

او

انا ممكن اقبل رشوة من وائل عبارة عن واحد شاى تقيل جدا سكر زيادة وامرى لله

شد حيلك معانا ياعم وائل

والا .................

انا معاك يا ابو عموا وانا هعمله كمين وهو رايح الشغل الصبح لانه بيعدي من جنب البيت عندي وان شاء الله هقفله طريق ترعة الجبل من اوله لاخره ومش هيطلع منه سليم ههههههههههههههه