قديم 24-02-2011, 03:35 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إستفسار مهم جدا فى تاريخ الأنتاج

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesho70 مشاهدة المشاركة

عفوا ً اخى الفاضل
اما طلبك بخصوص السؤال فلم افهم قصدك
ولكن هذا السؤال سألة لى مندوب المبيعات عند شراء سيارتى وكان كالتالى :-
بعد ان دفعت ثمن السيارة وهى لازالت بالمعرض عى ان يقوم مندوب من المعرض بإنهاء الاجراءات الخاصة بالترخيص
- فوجئت بأن السيارة مكتوب عليها اسفل القائم بين باب السائق والباب الخلفى
" تاريخ الانتاج سبتمبر 2009 " فى حين ان السيارة مو 2010 خاصة وان هذا الموديل اختلف عن الموديلات السابقة لة فى اشياء وكانت موجودة بسيارتى مثل الفتيس ستريبترونك والعدادات .... فسألت المندوب فورا ً وانا منزعج
فسألنى" احنا فى شهر اية ؟ " قلتلة نوفمبر 2009 فقلى " يبقى ازاى العربية انتجت فى وقت لسة مجاش فعلا ً ؟ "
وكان كلامة منطقى خاصة وان كل السيارات بنفس الطريقة
كما اخبرنى ان تاريخ الانتاج ليس هو الموديل
وان الجمارك لا تجامل احد

أنا فهمتك أخى أنا بسئل بخصوص موضوع الكلام اللى موجود على القائم أن هذه السيارة مطابقة للمواصفات القياسية الخليجية/السعودية هل ده معناه أنا العربية خليجى؟ أزاى أعرف لأنى أعرف أن فيه خليجى بدون كماليات highline