قديم 04-02-2011, 12:34 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بعد اغلاق القناة - هنا الترددات الجديدة للجزيرة

انا كنت من المؤيدين ومن محبي الجزية وانا كنت معاكم هنا يوم 25 بنتابع الاخبار واللي بيحصل في الجزيرة بس بقيت بركز قوي في اللي بيحصل وفي الصور وفي المكالمات واسمع في اماكن تانية واكيد في الاول مكنش التلفزيون المصري لكن من يوم الجمعة والتلفزيون المصري جايب تغطية حية وصورة واقعية للي بيحصل في الجهتين المهندسين والتحرير وكان عارض 4 مشاهد فيديو لكل الوقائع المهندسين والنيل والمنيا والتحرير في نفس التوقيت اللي الجزيرة والعربية عرضت بعد كده مشاهدة التحرير بس والتعليق على الاخبار
وعلشان تفهخم وجهة النظر اكتر
راجع الموضوع ده المشاركات في الموضوع ده من اول المشاركة رقم 1415 وكام مشاركة بعدها وركز قوي فيهم وانت تعرف وتفهم اقصد ايه
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=46686

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون