قديم 23-01-2011, 05:20 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه

والله انا مش قادر امسك نفسي من الضحك منظري في البيت بقا وحش ههههههههههههههههه

احلي حاجه حازم خضر عامل زي اللي دعك الفانوس وطلعله احمد بدر وملازمه في ظهره ههههههههههههههههههههههههه ه

والله ياكورسير انا وانا معاهم قعدت اضحك على الموقف ده مش عارف اقولك قد ايه بجد استاذ احمد بدر مالوش حل وكمان مراسلنا الكبير استاذ بدر بسيونى من امام كافيه ابوسلامه طنطا ههههههههههههههههههههههههه هههههه
وان شاء لازم تيجى مقابله اسكندريه عشان انت واحشنى جدا والله وانا على فكره فى المصنع عندى كانو مكلفنى بشيفت تسليم بلاط بليل يوم الجمعه الجايه واللى بعدها قولتلهم مش ممكن ابدا مصرموتورز رقم واحد وبعد كده يحصل اللى يحصل يعنى اوعى تيجى قبليها بكام يوم وتقول مش هقدر اجى والشغل ومش الشغل مالناش دعوه صدقنى هجيلك البيت واخليك تركب الأسبرنزا غصبا عنك ياعدو الصينى الأول
ههههههههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ