الموضوع: أه فى الريموت
قديم 16-01-2011, 06:20 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أه فى الريموت

بص ياباشا انت مشكلة الريموت دى انا مش برجحها لان حضرتك قولت مفيش جهاز انزار عندك ولا سماعة جهاز الانذار تحت الكبوت ولا جهاز الحساس للاى هو بتتحكم فية حس العربية بالمس عند السرقة ولا موجود عندك لمبة الانزار الاى هى بتنور فى حالة الانزار لو حضرتك عايز تتاكد من موضوع برمجة جهاز الانزار فعلا موجود ولو دى المشكلة وموجود عندك جهاز الانذار يبقى هايل هتروح محل قطع غيار وسنتر وهتقولو انا عايز مفتاح التعريف لجهاز الانزار وطبعا هو بيبرمجو للجهازك وبيشتغل على طول عادى وبيكونو مفتاحين مع بعض اما لو مفيس انذار بص ياسيدى هتعمل اول حاجة انت كدة عندك سنتر لوك ماشى تروح لكهربائى كويس وتجيب جهاز انذار وتجيب وحدتين رفع علشان وحضرتك خرجت من العربية ونسيت الازجاج مفتوح تقفل السنتر من الريموت يقفل معاك الانذار والابواب ويرفع الازجاج والاسعر مش غالية فى الموضوع دة انا لسة مركبوة قريب وبصراحة انا كان عندى مشكلة ممكن انسى الازجاج مفتوح وانا ماشى ابص الاقية مفتوح ارجع تانى افتح الكونتاكت واقفل الازجاج وحدة الرفع كنت جايبها كورى كويسة 45 يعنى الاثنين 90 ومثلا الانزار هتجيب نوع كويس وربنا معاك

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت