قديم 16-01-2011, 10:08 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جولة فى فورميلا اﻷهرام 2011 و دعوة للنقاش

كان في نيتي اروح النهارده بس دور برد محترم قعدني في البيت خصوصا اني اضطريت انزل الشغل امبارح وانا عيان فقلبت بحراره والذي منه

مش حاسس ان في اي حاجه جديده
ال X1 شوفتها من شهر وهي بتتنقل ومشدتنيش خالص .. يمكن لونها جديد شويه
على فكره الالتيا مش جديده
هي هي ال اكس ال هي هي بتاعه السنه اللي فاتت .. اللي زاد طبعا الفتيس ال DSG وده المفروض انه نزل من كام شهر ... يعني مش جديد في المعرض وسعرها تقريبا في رينج ال 160 الف
اللي كنت عايز اشوفها فعلا و اعرف عنها اللينيا
الفتيس الاوتو هل هو اوتو عادي و لا ديوال لوجيك ... و العربيه برازيلي و لا تركي خصوصا ان الموتور 1600 ؟؟ والتقفيل اخباره ايه ؟؟
وهب المعروضه هيا الاوتوماتيك فعلا و لا المانيوال لحد ما يجيبوا الاوتو ( عملتها سيات قبل كده السنه اللي فاتت و قالو ال DSG وفي الاخر طلعو عارضين المانيوال )

طبعا الاكسنت الجديده حلوه وتستاهل الفرجه بس كلها كام يوم و نشوفها بتجري في الشوارع
انا الي نفسي فعلا اشوفها الالنترا الجديده
الفولفو سمعت انها تحفه و اسعارها مقارنه بفئتها ملهاش حل ... بس مش طالبه تعقيد

وادينا وفرنا ال 20 جنيه ... و صحتنا

الف شكر على التغطيه .. خصوصا ان الواحد بردان و محتاج يتغطى كويس
مع تحياتي من تحت اللحاف .. و بطانيتين

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &