قديم 14-01-2011, 06:20 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نسيت عربيتى دايره 6 ساعات !!!!!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
اعزرني يا بسوم بجد اني بضحك لان الي حصل معاك ده ولا فيلم عربي ياراجل
للدرجه كنت نايم
طب قفلت العربيه ازاي عشان تغطيها و هي دايره ياراجل يا طيب

عموما يابرنس عادي جدا متقلقش مفيش اي مشاكل ولا تقلق من اي حاجه لان اساسا الموتور داير علي الفاضي يعني انت ممورها و التروس مش متاثره بحاجه بس بص علي الزيت الموتور اطمن عليه من باب الاطمئنان مش اكتر

بس اهم حاجه نمت و الا هتسوق بعد كده و انت نايم
ههههههههههههههههههه

وتقبل خالص تحياتي
والله ياابوالأسعاد انا مش عارف ده اول مره حاجه تحصلى بالطريقه دى انا كنت راجع من مشوار صغير مش كبير واما ركنت العربيه وقفت فتحت الشنطه من الزرار اللى جوه العربيه وخرجت حاجتى من الشنطه وكمان غطا العربيه وركنت الحاجه على جنب وقولت اغطيها واطلع انام لحد صلاه الجمعه ولا اهتميت بمفاتيح ولا حاجه مع انى والله حتى مبشربش سجاير ولاحاجه بس تقول ايه ههههههههه وشكرا على نصيحتك ياغالى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

لا متقلقش عادى جدا يا باسم باشا ..

طالما العربية كانت سليمة و مكنتش بتشتكى من سخونة ولا حاجة يبقى تمام ..

بس قولى ايه اللى كان شاغلك للدرجة دى .. لتكون بتحب يا واد ههههههههههههههههههه
حسام باشا عندنا ياااااااااااااااه واحشنى ياغالى جدا جدا جدا للصبح والله وانا كنت عارف ان سبب غيبتك عننا دى ظروف خارجه عن ارادتك فحمدالله على السلامه يامعلم حسام ياصاحب اجمل مقهى فى مصر وهو مقهى مصرموتورز
اما بخصوص موضوع الحب ده فربنا يستر لحسن تقريبا خلاص قربنا نقع ياباشا والله ههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ