قديم 29-12-2010, 09:03 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اضحك مع اسبرانزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

هو اي الي تهريج حضرتك
انا عايز افهم يعني
هو عشان الاستاذ احمد بيغلطك نعلق علي شماعه التهريج
طب انا مش بهرج
ولو حضرتك بعت العربيه و مش حاببها و مش طايقها لي علي كل المواقع بتتكلم عليها بما انك معاك اكسنت

انا معترضتش علي مقالاتك بس هعترض و مش هسكت لو المقال علي الاقل في استهزاء او اهانه ليا
يا باشا اهدأ شويه وماتعكرش دمك . ومافيش داعى انك تتنرفز من أى كلام يتقال . الموضوع دا حصل كتير عندنا فى قسم الجاك . وكانت حريقه . وبينى وبينك : حايفضل يتكرر كتير طول ما الشعب دا معقد من الصينى . مع العلم ان طالت أو قصرت المده . فكل اللى بيتكلم وبيعيب فى الصينى حاليا . حاييجى عليه يوم يتمنى انه يركب الصينى . وساعتها ماحدش فينا حايرحمه ........

Saif El Deen