قديم 27-12-2010, 07:23 PM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold
افتراضي رد: تأمين سمير ريان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eman2205 مشاهدة المشاركة

اولا كلام حضرتك متناقض شوية تقول انك عملت التأمين فى الشركة مباشرة و شوية تقول ان المندوب جالك بعد 16 يوم دة طبعا مستحيل انة يحصل لان بمجرد ما حضرتك بتقدم البلاغ الخبير اللى بيعاين العربية قبل الاصلاح بيروح خلال يوم او 48 ساعة بالكتير

يا ريت حضرتك توضح موديل العربية اية لان اكيد فى حاجة غلط و بالنسبة انك لما روحت الشركة علشان تكنسل التامين اكيد مش هيدوك مبلغ الوثيقة كامل هيدوك المبلغ بناقص الفترة اللى انت كنت مغطى فيها تأمينيا

حضرتك العربيه نوعها كيا سيراتو
بالنسبه لموضوع التناقض مش عارف حضرتك تقصد ايه كل اللى حصل العربيه لما اتخبطت كلمنا شركه التامين ورقم التامين وقالو " هنبعت حد من عندنا علشان يعمل مقايسه تقديريه للخسائر علشان يحدد تكلفه الاصلاح"... انا اسف انا معرفش المسميات..
بالنسبه لموضوع الكنسله انا متوافق معاك انك لما بتلغى اشتراك فى اى خدمه فى العالم مش بتسترد المبلغ كله وانا مش زعلان بس انا حكيت كل اللى حصل من الاول الى الاخر