قديم 27-12-2010, 01:45 PM
mahmooud135 mahmooud135 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارى قاعدة بيانات
هواياتي: السيارات - والكمبيوتر

mahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nicemahmooud135 is just really nice
افتراضي رد: اضحك مع اسبرانزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

صباح الخير على كل الموجودين وواحشنى جدا والله
وانا بس حبيت اتكلم على حاجه بعيد وبزيد فيها بقالى كتير جدا ياجماعه الأسبرانزا عربيه محترمه جدا جدا ومنافسه فى السوق انواع كتير ولو كانت العربيه دى فيها عيوب عمرها ماكنت تبقى رقم 1 فى مشروع التاكسى الأبيض وده مش كلامى ده تقارير وارقام فعليه وده ميمنعش ان فى بعض العيوب الفرديه الى ظهرت مع بعض الناس لكن بجد ياجماعه انا لحد الأن اعربيه معايا 13 شهر وجميله ومفيهاش حاجه حتى العيب الوحيد اللى ظهر معايا هو المساعدين والتوكيل غيرهم بدون مشاكل وانا مش بدافع عن العربيه لأ انا بقول كلام واقعى زظاهر للجميع سواء قبلنا اورفضنا فالأسبرنزا هى رقم 1 فى السيارات الصينيه فى مصر .
استاذ باسم مين اللى ان العربية الاسبرانزا غير محترمة ومين قال انه مش منافسة ومين قال انها فيها عيوب مين اللى قال انك بدافع عن العربية فى مواضيع تانية انا عاملة وغيرى عاملة بخصوص موضوع العيوب دى والمشاكل الموجودة ومين اللى بيدافع ومين اللى مبيدفعش ومين اللى قال ان اسبرانزا رقم واحد ولة رقم اثنين لكن الموضوع اسمة اضحك مع اسبرانزا مش عيوب ومشاكل اسبرانزا