قديم 26-12-2010, 01:38 AM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل للعملاق رينو داستر و تقرير فعلى بعد الأستخدام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mando91 مشاهدة المشاركة

المعرض قالي انتظار شهرين او 3 على ال 4x4 و استلام فوري ل 4x2 ب 124000 كاش
بصراحة انا محتار و خصوصا ان دي هتكون اول عربية ليا
في ناس بتشكر جدا في الداستر و في ناس بتقول انها متنفعش دفع رباعي لان متورها ضعيف !!

شكرا جزيلا ليك
طيب حلو كدا
ال 2*4 موجوده عنده ب 124 طبعا الهاي مش البيز وكاش و اصلا الطلب عليها بره 6 شهور ادام
اسال التوكيل ايه نظامهم في الحجز و الاستلام لو قال لك ادفع و استلم يبقي كدا هتلاقيها عند المعارض لو قال لك 3 شهور يبقي لو استلمتها علي 6 اشهر يبقي كويس اوي
حضرتك شفتها هناك علي اساس انها تسليم فوري ولا كلام وخلاص
كمان هما مش طلبيين غير ال 124 دول بس ولا فيه اوفر برايس ولا هي اللي ب 114 اساسا و بيبعوها 124
لو وصلت لاي خاجه قول علي شان نستفيد
بالنسبه ليها المواصفات بتعتها ممتازه و متميزه
تمنها بصراحه خرافه
بالنسبه لل 4*4 هي ست سرعات اماميه و الحركه دي عملنها علي شان يرفعوا العزم بتاعها وطبعا الاراء ان ادائها ممتاز ومبهربس العيب بيبقي كتر النقلات
ال3*4 سحب ممتاز مع نقلات اقل هم 5 و السسبينشن مش هو طبعا بتاع ال 4*4
وفيه موضوع انا فتحه عشان اي حد بيسال علي حاجه في الداستر اظن ان ممكن الكلام ده في التوبك التاني هيكون افضل و التوبيك ده نخليه للمعلومات عن الداستر متهبق ال هيكون احسن علي العموم هنا او هنا انا تحت امرك واللينك اهو

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=42247

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء

التعديل الأخير تم بواسطة pointer ; 26-12-2010 الساعة 02:12 AM