قديم 25-12-2010, 10:47 PM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بدء حجز جين تو وساجا 2011

السلام عليكم
الف مبروك على زياده سعر السجا 68 الف و73
ده بردو شويه على قيمه العربيه الحقيقيه وده اهم عيب فى عز العرب مبيعملش دعايه مقابل تخفيض فى سعر السياره ده غلط غلط مع شعب مصر . شعب مصر اثبت بالدليل انه عاوز اعلانات والعربيه الى حتنطلق بطموحاتك وشويه كلام فاضى وفى الاخر يطلع العربيه ام طموح مرفوضه من الدخول لاغلب بلدان العالم لافتقرها الامان والجوده .وطبعا انا مش حتكلم على التوكيل الطموح الى انطلق بطموحات الناس الناس هى الى بتتكلم عن البلاوى السوداءالى فى العربيه الى انطلقت بطوموحاتهم وفلوسهم .
والتوكيل الاهم والاخطر والاكبر ابو عربيه بتمشى على الحيط (توكيل دمر نفسه بالميجان والى عمله فى الناس ) والغريب ان فعلا كلامى صح جدا والدليل على كدة كلم واحد معاه رينو ميجان وقله عربيتى . والكهرباء ( حيتفتح فى الغضب الثوره من التوكيل والكهرباء والبطاريه والكنترول ) جرب تقله العربيه عامله ايه معاك انا بفكر اشتريها حتلاقى الراجل الى كان بيسب ويلعن ده حتلاقيه بيقول فيها اشعار وحلاوه الرينووجمال الميجان ..
والله ده الشعب المصرى .
انا ضد اى حد بستغل الظروف والدليل انى بدور على بدائل لـ قطع الغيار (يعنى عز العرب ده مش ابويا) وانا نفسى الناس الى تعرفنى عارفه انى اكتر واحد مضرور من الزياده دى لانى عاوز ابيع الى معيا واشترى اتوماتيك ساجا او بيرسونا .بس فعلا السعر الجديد ده بردو قليل على العربيه .
اسف للاطاله