قديم 20-12-2010, 05:41 PM
الصورة الرمزية Limoway
Limoway Limoway غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد علام
التخصص العملى: مهندس كهرباء
هواياتي: السيارات

Limoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لية نيسان صنى مش محبوبة..!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة citroeen مشاهدة المشاركة

ياباشا انا مش بجيب حاجة من عندى وكاتب فى الموضوع و العيوب ممكن تكون من اية واية واية وفى ناس بتشكر فيها وفى ناس مش بتشكر عشان التقفيل المصرى و اكل البنزين الكتير والعفشة وموضوع الشكل فى كذا موضوع يعنى و لا حد قال بقى يحت ورد و لا حت يحت ياسمين عادى وكمان سالت عليها كتير ومحدش قالى عليها اشترى فاقولت اسال الناس الى سائقت العربيية والى عندهم وفى فعلا ناس شكرت فيها وفى ناس عيبت السيارة واولا واخيرا يااستاذ الناس انا و لا بكرة العربية و لا بحبها انتا نزل مصر وسال وشوف وحاور الناس وكمان انتا فى السعودية مش فى مصر فا هتعرف انتا منين بقى وشكرا
يا باشا أنا العربيات هوايتي. حتي لو في السعوديه بس علطول متابع السوق المصري. لإني راجع مصر بإذن الله.

بالنسبه للبنزين. أبويا معاه لانوس 2008 وبتاكل بنزين كتير ومتورها بطه.
بالنسبه للشكل. أكيد الصني أحلي من اللانوس ومعذلك ناس كتير بتجيب اللانوس.

عموما أنا إبن خالي جاب حته صني 2009 سوبر صالون.

وإبن خالتي معاه بومه 2006 كان جايبها زيرو ولما ساق عربية إبن خالي بيفكر يبيع البومه ويجيب صني هو كمان.

بالإضافة إن أحد أصدقائي إشترى صني عن إقتناع بالرغم من محاولتي إقناعه بشراء سيارات أخري

من الاخر كل الناس الي أعرفها بتشكر في الصني مش لإنها سوبر كار
لإن الي بتاخده بالنسبه للسعر أكتر من ممتاز

إجري يابن آدم جري الوحوش ... الأوتوبيس ماتلحقوش