قديم 15-12-2010, 10:17 AM
الصورة الرمزية ahmedsherif1990
ahmedsherif1990 ahmedsherif1990 غير متواجد حالياً

ahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond reputeahmedsherif1990 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هيونداى ماتريكس ..هل فعلا سيارة تستحق الاحترام ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy01011 مشاهدة المشاركة

تقرير جميل و تسلم ايدك بس انا كنت عايز اعرف مصاريفها عاملة معاك اية الصيانة و اللذي منه و انت قلت انك سوقت الاوتو بتاعها ممكن اعرف اية عيوبه ؟
الله يخليك يا استاذ رامى و شكرا ع المجاملة الحلوة دى
نيجي للمصاريف
جوة التوكيل مش غالية اوى زى الالمانى و رخيصة اوى و انما متوسطة
برة التوكيل و طبعا لان موتورها موتور الفيرنا صيانته سهلة جدا و قطع الغيار عند البقال
اما عن الفتيس الاوتو مش مقتنع بيه لانه مش بيدى للعربية التسارع اللازم و بالتالى مش هتحس بقوة الموتور و انا شخصيا استحرم ادفع فلوس فى عربية ما تكونش موتورها قوى و مش حاسس بيه
اما من ناحيه اعطاله تقريبا مافيش مرة واحد اشتكى من عطل فيه و آلية عمله ممتازة بس محتاج حبة تطوير