قديم 14-12-2010, 08:25 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: jac b15 class & Chevrolet Cruze

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahm2020 مشاهدة المشاركة

هي بصراحة العربية من ناحية صوت الموتور تعتبر ممتازة خصوصاً مع لفات الموتور من 2-3
حتى مكتوب في الكتالوج بتاعها إن القيادة الإقتصادية ليها يعني اللي بتقلل في استهلاك الوقود و تحافظ على الموتور إنك تنقل نقلة الغيار بدري يعني على 2 في الأر بي إم هتلاقي النقلات سريعة ومشوارها قصير لكن صوت الموتور ماعليش واستهلاك الوقود بقى أقل
أولا أحب أشكر حبيب قلبى تيمو باشا لأنه انسان مجتهد جدا ومعطاء وغاوى مفاجآت .
وثانيا : حبيبنا الغالى أحمد باشا الجميل . معاك كل الحق طبعا . بس انا كنت عايز أعرف رأى حد من اللى عندهم الكروز يفيدنا بايه الوضع عندهم . وياريت يا أستاذ تيمو لو تعرض الموضوع دا برضو هناك فى قسم الشيفروليه وتشوف رد فعلهم ايه .
بس اكتبلنا اللينك بتاعه هنا عشان نقدر نتابعه معاك .

Saif El Deen