الموضوع: طقوسك ايه ؟؟؟
قديم 06-12-2010, 12:32 AM
الصورة الرمزية samehsaeed
samehsaeed samehsaeed غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير إلى الله
التخصص العملى: مبرمج دوت نت
هواياتي: القرآة والتعلم

samehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of light
افتراضي رد: طقوسك ايه ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

غالبا قبل ما اركب بزود ميه فى القربة وكل اسبوع تقريبا بقيس الزيت ..
كل يوم بتزود ميه مش غريبة ديه ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

وبعدين بركب العربية وقبل ما ادور بربط الحزام (علشان منساش) وبدور وبشغل الكاسيت وبفتح الازازين اللى قدام نص فتحة وبسخن 3 او 4 دقايق وبسمى ربنا وبمشى ...
وشكرا على الموضوع الجديد ..
جميل جدا إنك بتفتكر حزام الأمان أنا زيك برده ما أحبش أطلع من غير ما أربط الحزام ، وبرده ممتاز إنك بتسخن قبل ما تطلع ده كويس عشاه الموتور أصل في ناس كتير دلوقتي بتقولك العربيات الجديدة مش لازم تسخن وبتطلع علطول هو مفيش مشاكل على المدى القصير لكن على المدى البعيد ممكن يظهر مشاكل، والله الله الله الله عليك إنك بتسمي قبل ما تطلع وياريت تكون بتعمل كده في كل حاجة، أنت عارف لو الواحد إتعود لما يجي يعمل اي حاجة يسمي هيجي يوم القيامة لما ياخد كتابه هيسمي لأنه هو ده اللي كان بيعمله في الدنيا .
والعفو يا حبي الموضوع موضوعك وشرفته يا نجم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuccessCre8or مشاهدة المشاركة

بدور و استنى دقيقتين و اتوكل على الله
ياسلام على السلاسة يعني دماغك عمرها ما تزقزق كده إنك تطمن على أي حاجة قبل ما تطلع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

أنا مريح دماغى ومأجر جراج بس لازم ابص على ال4 فرد والزجاج والابواب واخش ادور واتكل على الله
حلوة قوي الفكرة ديه بس مش كل الناس للأسف عندها إمكانية تأجر زيك

اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عنّا