قديم 01-12-2010, 04:17 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه الي كان نفسك تلاقيه في اللوجان و ملقتهوش؟

بصوا يا جماعة انا من ملاك العربيه وحتة ان الكلاكس في دراع النور دي او زراير الازاز انا كنت مستغلسهم موت اول ما جبت العربيه - بعد شوية لاقيت الموضوع ميزه ما بدل ما يبقي في العربيه 7 زراير ازاز منهم مجموعة كاملة جنب السواق - حاجة باظت تكوعلك اد كده وخصوصا اللي بيبوظ دايما اللي جنب السواق طب هما 4 مفرقين كلهم جنب ايد السواق حاجة باظت بتتغير فرداني يبقي انهي احسن + مع التعود بتاخد علي مكان الكلاكس بالعكس بترتاح كمان لمكانة + فتح الشنطة من جوه طب ليه مهي مع السنتر يعني لو مغطي العربية جيت تشيل الغطا لازم تفتح باب السواق وتميل وتشد دراع وبعدين ترجع تاني للشنطة عشان تحط الغطا لكن في اللوجان تفتح السنتر دوسة زرار الشنطة اتفتحت حطيط الغطا خلصت ......

لكن معاكوا حق في تنك البنزين مع اني شايف ان كدا امان اكتر ورياضة عشان كل ما تيجي تمون تمشيلك شوية حوالين العربية