قديم 28-11-2010, 03:07 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
افتراضي رد: مشكله رعشه في السلانسيه ومش لاقي لها حل ....ارجو المساعده

اسمحوا لي بالمداخلة

هذا و ان نم علي شئ فانه ينم علي مشاركة فعاله جدا جدا و بأسلوب عملي رائع من كلا الطرفين ، المريض و الطبيب

أن قرأت المشاركة من الاول للأخر و بصراحة ما كنتش حابب ان اقطع حبل الوصال ده بس ما قدرتش امسك نفسي

م / سمير

انت شخصية متميزة جدا جدا ،، لك مني كل الاحترام و التقدير و بارك الله لك في علمك و حياتك و جعله الله في ميزان حسناتك و بارك الله لنا فيك

و أتمني للأخ صاحب الموضوع ان ينتهي الامر معه علي خير و باذن الله تكون القصة في البوجيه نفسه (أضيق الحدود)

و علي فكرة انا برضه غاوي كده علم الميكانيكا و احب امد ايدي مع الصنايعيه و ان كان ذلك علي اساس حب و رغبة في العلم و للأسف مش دراسة

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون