الموضوع: دعوه عامه
قديم 28-11-2010, 02:38 PM
tamertamer tamertamer غير متواجد حالياً

tamertamer will become famous soon enough
افتراضي رد: دعوه عامه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

مين قالك اني بعرف اسوق اصلا والرفع ده مجرد دعابه مش اكتر انا ولا بعرف ارفع ولا بعرف اسوق ولا بعرف اعمل اي حاجه انا لسه متعلم السواقه من يومين ياعم تامر عايزين نتعلم منك كده ونشوف منك شويه دريفتات علي برنيهات علي باكس فرانس وتقفيل امبير في 11 ثانيه ونشوفك كده وانتا بتعمل مناورات في السريع والبطيء واهو تعلمنا كده ياعم تامر لاحسن الواحد حاسس انه صفر علي الشمال جمبك بصراحه

معلش ياعم علي البايك لازم تفتح بقها لانك اهملتها ونفضت لحاجات كتيره اوي وخلي بالك ان كل حاجه بتبوظ بيبقي ليها علاقه بحاجه تانيه يعني مش بتبوظ لوحدها وبصراحه انا رايي تخلص منها وتسلكها وتجيب حاجه تاني احسن حاول بقي تزيت الجنزير كل كام يوم عشان ميقفش علي البلي ويعمل نفس الحوار
خلاص ماشى ولا يهمك انت حضر الكاميرا عشان تتعلم
يا كبير الاعتراف بالحق فضيلة انا بس مش عايز اجبلك عقدة طيب انت عارف الاخ فلنتينو روسى كان معاية فى الصياعة الثانوية بس هو ربنا فتح علية وحنا اعدنا فى البلد دية بس متخفش لما اشتهر مش هنساك بالتذاكر عشان تتفرج ههههههههههههههه
انا اصراحة خت الموتسكل من الواد كويسة جدا على العموم انا اهملت فيها ودة نتيجة عدم التفرغ بس هى خلاص رجعت زى ماكانت وهى حلتها فوق الممتازة دلوقتى فضلها الفيبر ونركب اسليدرات وتبقا رجعت زى ما كانت تانى هى القصة ان البلية بوشت زيادة عن اللزوم من الاهمال بوشت الجنزير وتنتة والجنزير اكل فى الترس يعنى انا لو غيرت البلية ب30 ج كنت وفرت بس هنقول اة محدش بيتعلم ببلاش