قديم 27-11-2010, 04:37 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

شكرا يا كيمو بس احكيلى اية اللى حصل مع كورسير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

ايه ده هو ايه اللى حصل لكورسير ..

اعترف يا كريم الانكار مش هينفعك ..
واضح انكم بتحبو كورسير اوى اوى اوى اوى خلاص احكلكم و امرى لله
من بدايه المقابله وصلنا انا و معتز بدرى فا رحنا لاستاذ هشام صلينا مع بعض و بعد كده استاذ هشام اخدنا فى جوله بداخل المدينه و بعد كده روحنا الى مكان المقابله و هو توتى كافيه استاذ هشام وقف العربيه امام الكافيه و معتز خبه عربيته فى وسط الشجر و بعد كده وصل استاذ بدر بل الماتركس و وقف ادام العربيه بتاعت معتز فا بكده العربيه ما كنتش باينه خالص و بعد كده بشويه اتصلنا بيه قال انه جيى فى السكه فا معتز حبيبه كان موصى واحد صحبه عامله شومه زان محترمه ممكن تاخد ضربه منها يجيلك ارتجاج فى المخ على طول فا قام معتز محضر العربيه و اول لم وصل قام طالع وراه و هب لازيق فيه من وره و مش عاوز اولك باء لم نيفا تلزق فى فيرنا قام احمد نازل من العربيه و قاله الله يخرب بيتك انت جيت منين و التانى راسه و الف سيف انه لازم يخبطه بل العربيه و احمد مش قادر اقولك كان عامل ازى و بعد كده قام معتز نازله بل الشومه و نازل ضرب و بعد كده وصل سومو و كان معاه فى العربيه سطور و سكينه و محمد زكى معاه سطور كبير هو كمان و كل ده و باقى عائله ممدوح الى هو كان عمال يقول انهم جين يدفعو عنه باء عملين يضحكو عليه و هو ياعين واقف فى وسط على سوق السلاح ده تخيل انت باء الموقف كان عامل ازى ده طبعن غير التريقه الى نازله عليه هو و التاكسى بتاعه و عيش باء يا كبير
بجد اليوم كان عاوزكم كونتو ظبطوه و كفايه كده لحسن هو هيكولنى

كريم على