قديم 27-11-2010, 12:54 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

أخوانى الأعزاء جميعا من أول أخونا الكبير معزة فى قلوبنا ومقاما لدينا جميعا السيد هشام بك باهى . الى كل فرد فى منتدانا الجميل دا . حتى اللى لم يسعدنا الحظ برؤيتهم والتعرف اليهم .
بجد انا سعيد جدا بوجودى بين اسره جميله جدا ومحترمه لأقصى درجه بالشكل دا . كبيرهم وصغيرهم .
والله والله والله انا بجد مش حاقدر انسى اليوم الجميل دا وسعادتى بكل لحظه فيه . وانشاء الله تدوم علاقتنا دائما على الحب والود والأخوه .
أستاذ هشام اسعدتنا جدا بوجودنا معاك اليوم . ودايما ان شاء الله تكون ركيزه فى منتدانا نتجمع معاه بحب وسعاده . . شكرا جزيلا .

Saif El Deen

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 27-11-2010 الساعة 03:39 AM سبب آخر: تنبيه اخير بمراعاه الدقه في كتابه لفظ ان شاء الله