قديم 22-11-2010, 01:30 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lion_4com مشاهدة المشاركة

استاذ اية بس اسمى محمد من غير القاب دول يادوب 18 سنة نتيجة اية بس اللى حضرتك بتتكلم عليها انا و اصحابى عارفين هدفنا و هو واحد ......................... ......................... . جامعة الخرطوم يا زول
عيييييييييييب علييييييييييييييك . تبقى عضو فى منتدى مصر موتورز وتقول جامعهة الخرطوم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لألألألألألألألألألألألأل ألألألأ مش عايزين دلع واستسهال . حط هدف كبير ولما الظروف تمنع تبقى دى من عند ربنا انما ربنا امرنا اننا نسعى بجد ونتوكل عليه .
وبعدين انت استاذ غصب عن عين اى حد . لأن يا محمد يا حبيب قلبى العمليه عمرها ماكانت بالسن . وانت ممكن تصادف فى حياتك راجل شايب انما بيتصرف تصرفات مايعملهاش العيل المراهق .
وبجد انت منورنا هنا .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ده انا غلبان يا عم سيف ههههههههههههههههههههههههه هتخلي الناس تقلق مني ليه بس هههههههههههه
ياعم اسكت وخليها فى سرك : انا باقول كده عشان الناس تخاف منك وتعمللك هيبه . والكل يضربلك تعظيم سلااااااااام . لازم تسييح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Saif El Deen