قديم 13-11-2010, 03:19 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: شركة قناة السويس للتامين عرض تامين متميز جداا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ABCABCABC مشاهدة المشاركة

يا باشا ألف شكر على ردك السريع و أوعى تزعل منى دى بتقى استفسارات بدور فى ذهنى عايز أعرفها قبل قبل ما أمن - وأنا مقتنع تماماً أن ثقل الشركة - أهم بكتير من سعر القسط - و شركة زى قناة السويس شركة حكومية 100% يعنى هيئة قناة السويس + المقاولون العرب - يعنى لو عندى مشكلة لا قدر الله أكيد هلاقى حد يحلهالى .

الطلب الأخير هل ممكن ترفع لنا صورة من عقد التأمين - علشان أنا عندى فضول كبير للإطلاع على بنود العقد قبل الإقبال على التأمين لدى أى شركة - خصوصاً أنى عمرى ما شوفت وثيقة تأمين على السيارات
يا باشا انا اتشرفت بيك و اسال زى ما انت عاوز تحت امرك

شركة قناة السويس شركة مساهمة و المساهمين المقاولون العرب 60% و هيئة قناة السويس 40%

بالنسبة لصورة الوثيقة صعب اسف جدااا انى ارفعها لان فيها اختام ممكن تتكشف لحد فكرة مش سليم لكن ممكن اقابل حضرتك مافيش مشكلة و اخليك تقراء الوثيقة و اتشرف بيك

عمرو احمد
01003388954