قديم 07-11-2010, 04:56 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صورتكريم مشرفى رابطة مصر موتورز بالاسكندريه اليوم5/11

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

والله يا استاذ احمد الشرف كان لينا عشان نتعرف على شخصية ممتازة زى حضرتك
روح واخلاق وكل حاجة مع انك مجبتش سيرتى فى موضوعك
مع انى انا التعبيت فى تقطيع التورتة
يلا نعمل خير ونرمية فى البحر
وبالهناء والشفاء يا باشا
شكرا يا استاذ مهران دا انا الى سعيد انى شوفتوكوا اخيرا و شكررررررا على تقطيع التورته يا باشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

العفو هوكان يوم ولقاء جميل وعلى فكره مساعد القبطان هوابنى عمر وكان سعيد جداً بتواجده معانا وبعد اللقاء طلب منى الاشتراك فى المنتدى..لماوجده من تآلف ومحبه من الاعضاء الكرام
ايوه يا قبطان منا اتعرفت عليه فى المقابلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h00ka مشاهدة المشاركة

انا سعدت جداجداجداجداجداجداجداجدا
بمقابلة حضرتك
واتمنى تكون حاضر فى كل مناسبة ان شاء الله
و الله انا كمان يا فادى سعيد جدا بمعرفتك و يا رب ان شاء الله اعرف احضر جميع المقابلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pcemad مشاهدة المشاركة

شكرا ليكم جدا يا جماعه على اليوم الجميل ده ول انا بجد كونت سعيد جدا بيه و كمان اتتعرفت على ناس كتير اوى وعقبال كل مره ان شاء الله والف مبروك مره تانيه لاعضاء الفائزين فى الانتخابات الاشراف
وشكرا ليكم جدا
الله يبارك فيك يا عماد

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا