قديم 03-11-2010, 05:37 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج رأيكم فى تغيير موتور الماتريكس

اوك تمام الراجل صرف نظر الحمد لله بس بشويش بس هوا دلوقتي مش كل فولة وليها كيال ولو إنتا ليك نفس تركب ماتريكس وفلوسها مقصرة معاك شوية مش فيه حاجة إسمها فرصة وشطارة وكل واحد ورزقه.
طيب معلش هطول عليكوا شوية دلوقتي لو أنا ماشي الماتور سخن وماخدتش بالي قام مدخن هعتعملوا إيه هتقولولي إعمل نص عمرة طيب عملت مرة وإتنين وتلاتة بس بردو يا أخي أنا مصر ما أخدشي بالي من حكاية الماتور دي ولا يمكن بشد أو بقرص عليه شوية وهيا عربية تقيلة ماتستحملش الفرك دا المهم غيرت ماتور والعربية فابريكة برة وجوا زي الراجل ما قال إيه المشكلة بقى مافيش أي مشكلة بالعكس دي ميزة لو العربية فابريكة برة وجوا ودا يمكن التأكد منه بالكشف عادي على فكرة وأفتكر أي معجون بيبان مش محتاجة فكاكة ياعني يبقى فاضل الماتور اقيس كبس الماتور وأسمع صوته ولو مقبول أوك تمام ويبقى أنا عرفت أركب ماتريكس حالتها كويسة الحمد لله وبسعر كويس دي حاجة جميلة.
وبعدين يا جماعة هل دا ياعني ذنب صاحب العربية إنه قالك إنه مغير ماتور ماهو ممكن مايجيبلكش سيرة أصلا بس الراجل عامل ضميره فيك ياعني الحمد لله أهل للثقة وياعني أنا لو غيرت ماتور وغيرت رقمه على الرخصة حد هيجبرني على الإدلاء بأقوالي غير ضميري للي بيشتري.
يلا ربنا يكرمك بأحسن منها يارب وتكون حالة أشد وتمن أرخص.
بالتوفيق إنشاء الله.