قديم 28-10-2010, 12:54 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شويه اسئله علي عفشه الكريستاله

هههههههههههههههههه, وأنا كنت فاكر أن أنا بس اللى كده, أنا حاسس أنى هلاقى فى مرة مساعد خرج من الكبوت أو خرم الشنطة, ههههههه.

العوامل الأساسية فى الموضوع ده بالذات هى العفشة, نشوفية الكاوتش, مساحة سطح الكاوتش.

لو العفشة ناشفة هتحس بأى حاجة هتعدى عليها, لو الكاوتش ناشف أو ضغط الهواء فيه كبير, مش هيمتص الزلطة اللى هيعدى عليها وبالتالى هينقل الصدمة للعفشة, ومساحة سطح الكاوتش زى ماقلنا بتزود مساحة تلامسه مع الطريق فبالتالى بتحس بالحاجات اللى مكنتش بتحس بيها قبل كده.

هى فعلا فزورة, بس على مين, أحنا معانا مجرب, لو الكاوتش مرن وضغطه مظبوط مش هتحس بالطريق قوى, وبرضه لو العفشة ناعمة.

بس العفشة المونرو ناشفة, ده أيه النحس ده؟

ال KYB تعتبر طرية, بس حسب كلام حضرتك مبتعيش كتير, بس رخيصة بالنسبة للباقى.

الموضوع فيه أن, ومعلش بقى أنا مضطر أذهب علشان أنا المفروض أنزل الساعة 6 مدينة نصر وبعدين على الكلية, بس أول ماهروح مدينة نصر هدخل أشوف أيه الجديد.

ومحمد باشا على ما أذكر لف كتير قوى على ماركب الجنط والكاوتش ,وخبرته فى المجال ده كبيرة قوى.

ربنا يوفقك لحل الفزورة ياباشا

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.