قديم 24-10-2010, 05:18 AM
semo99 semo99 غير متواجد حالياً

semo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the rough
افتراضي خبطتين في العتب توجع

بسم الله الرحمن الرحيم

يا جماعه في البدايه مش عارز الف وادور كتير انا تقريبا بسوق من حوال 8 سنين وطبعا زي كل الشباب الرخصه لسا طالعه من سنتين بس

المهم حصل من اسبوع ان غلط غلطه دمرت التعتب بتاع العربيه وانا كنت الغلطان بكل النواحي وبعديها بيوم خيشت في انبوبه بوتجاز طبعا كانت السرعه قليله عملت شويه حك في الباب بس بس مش دي المشكله المشكله ان عمري ما خبط في حد ابدا ودي اول مره فحاسس من جوايا ان اني نسيت السواقه خالص وبالنسبه لخبطه العتب الاولي كنت طالع من تقاطع و داخل يمين وللاسف كان الرصيف بارتفاع حوال 50سم ودا لعده اسباب اولا انا بخش الدوران بسرعه لاتقل عن 40 ثانيا مرايتي الجميله اللي علي الباب اليمين انا ظابطها تجيب العربيات متجبش الرصيف (زي كل الناس)طبعا عالجت الموضوع وقلت المؤمن مصاب رحت مصلحا وتاني يوم حصل نفس الموقف بس المره دي خبط في انبوبه بوتجاز كانت محطوطه في بدايه تقاطع وبردو ونا داخل يمين فشوطها ومن ساعتها وانا متقدر جدا حاسس ان دا تنبيه اللي ممكن يحصل بعد كدا هي بتيجي في حاجه هايفه بس خايف تيجي في التقيل والاقي نفسي في الخشبه

طبعا اللي طالبه حد يقلي ايه العمل عشان الرصيف خصوصا اني ظابط المرايات لفوق مش لتحت واني ابعادي العربيه مش مقدرها اوي عشان لسا مغيرها مفيش شهري