قديم 08-07-2008, 02:56 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عن تجربة "هيونداي" تتفوق على "دايهاتسو" في الدهانات

ااااااااااااه الهيونداوية بدواء افتكاستهم angryhead

زيت باكم يا اخوانا مرة واحدة ليييييييييه هيا العربيات كلها بتدهن وش واحد والهيونداى بيدهنوها وشين

يا جدعان صلوا على النبى كده وبلاش الاساطير ديه ده انا لسه كنت بحزر واحد صاحبى بستخدم الزيت الباكم علشان يشيل اثار الحكات من العربية لانة بياكل من طبقة البوية ايا كانت نسبتة وقبلها بياكل من طبقة التشميع (الفابريكا) من العربية تقوم تقولى عربيه غرقااااااااانة زيت باكم (علبتين) لمدة 8 سااااااااااعات محصلهاش حاجة

اكيد العيب فى الزيت اكيد كان زيت مضروب او ممكن تكون كنت مشمع عربيتك قبلها مثلا بوقت قريب

الزيت الباكم ده كفاية يتحط على العربية ساعة واحدة بس علشان الدهان يجرب خالص ولو قعد ساعتين ولا تلاتة اكيد مش هينفع تانى

اهدو كده يا جماعة وصلو على النبى بدل ما والله اجيبلكوا انقلكوا موضوع (لا هيونداى بعد اليوم ) هنا :showme

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش