قديم 20-10-2010, 05:49 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
رأى رد: تحبو تسمعو حكايتى مع مرور طنطا؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

و الله يا أخى الفاضل , أنا مانا عارف أقولك ايه , بس أنا متأكد أنه لو أنك انسان عربى مصرى مسلم و ساكن فى تل ابيب و كاسر الفيزا كمان , يعنى مفيش معاك اقامة و الظابط اللى فى ادارة مرور تل أبيب كان أبوه اتقتل فى حرب 1973 على يد الجيش المصرى , و أنك روحت عشان تخلص عربيتك من ادارر مرور تل أبيب .

ماكانشى هيعمل فيك اللى اتعمل هنا ده , لا فيك و لا فى زميلك اللى اتهموه بسرقة العربية أودام أسرته و حجزوه فى الحبس .

الكلام ده مفيش فيه مبالغة لأن أنا كان فيه واحد صاحبى طبيب فلسطينى و كان بيقولى أنه هناك فى اسرائيل , عند هؤلاء القردة و الخنازير, لا أحد فوق القانون .

المهم , مش ده مجال حديثنا دلوقتى .

ربنا ياخدهم أخد عزير مقتدر و ربنا يورينا فيهم يوم زى ماهما مبهدلين و ممرمطين الناس كده, ( أنا قصدى على ظباط و عساكر المرور الظلمة طبعا ) .

أنا آسف لو رأيى هيختلف مع رأى الأخوة الأفاضل هنا فى المنتدى , بس انا لما قريت الموضوع ده , افتكرت المعاملة الحقيرة و القدرة و الغير الآدمية هنا فى ادارة مرور المنصورة -اللى هى مش الأسوأ على الاطلاق لأن هناك اللى أسوأ منها فى الأقاليم التابعة لمحافظة الدقهلية زى السنبلاوين مثلا- و قارنتها بادارة اصدار تراخيص القيادة فى كندا اللى كنت اتعاملت معاها عشان أطلع رخصة القيادة , والله كان ناقص يشيلونا من على الأرض شيل ,تقولش كندا بتاخد معونة من مصر ولا حاجة .

MERCEDES S430

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم