قديم 17-10-2010, 06:24 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم أكثر سرعة مشيت عليها؟؟؟

والله فكرتونى بموضوع الشياطين ده
والحكاية انى فاهم ان فى ناس مخها ضيق يعنى لما بيشوفك بتجرى يقوم يجرى وراك ولو لقى نفسه مش جايبك تكبر فى دماغه (هو ده الشيطان ) انه يطاردك
ولما فهمت كده احيانا كنت بزغزغ هذا الشيطان داخل البنى آدمين لمجرد التسلية وقتل وقت السفر الطويل لانى مبريحش غالبا فى الطريق
وطبعا لان من طبيعتى الجرى بسرعات عالية فبلاقى زباين بسرعة
والاقى واحد لزقى لى وآخرهم كان واحد معاه كورولا جديدة وفرحان بيها وعيب انى اعدى من جنبه بسرعة بالنيسان المشوهة بتاعتى ولكن موتور النيسان 118 حصان والكورولا لايزيد عن 112 او 113حصان والفرق ده طبعا بيبان فى السرعة
ووصلت 150 وهو ورايا وزودت لحد 170 ووصلت 180 واصبح بعيد عنى جدا لكن شايفه فى المراية الداخلية هيموت ويلحقنى ونزلت سرعتى علشان يلحقنى (بعيد عنكم الشيطان بقى )
وفعلا لحقنى
وجرى منى ومدينى انوار وكلاكسات وهيصة
سبته يعدى وجريت وراه لحقته وانا جنبه ببص عليه حسيت انه هيفترس الشارع والطريق علشان م الحقوش وراكب فوق الدركسيون واعصابه مشدودة ومتحفز
وبصراحة خفت عليه احسن يعمل مصيبة
فقررت انزل السرعة لانى مش فى سباق وانما بتسلى
وفى اللحظة دى كان فى 3 عربيات نيسان صنى (قرايبى / هههههههه) ماشيين قافلين الشارع
طبعا فى حتة صغيرة ممكن تعدينى او تعديه بس لدواعى الامان فى السرعات العالية مينفعش تعدى منها
طيب هو متحفز ومش هيسيبهالى وممكن نعمل مصيبة نزلت السرعة وسبته يعدى وفعلا دخل بينهم بطريقة لولبية (غرزة سيئة)كان هيودى نفسه ف داهية هو وهما وكان هيدمر نفسه مع ال3 عربيات
وسبته يجرى لان الشيطان كده مسيطر عليه تماااااااما
بعد شوية دخلت الحمام بتاع واحة عمر على الصحراوى بتاع اسكندرية ( لان حمامها نضيف ومحترم ) لقيتها مركونة وانا ماشى شافنى وشاف العربية (شاب صغير لايزيد عن 25 او 30 سنة)وكأنه قرصته عقربة وجرى على عربيته وانطلق بسرعة لكن انا ضحكت وسبته يمشى خوفا عليه ولانه ناوى ينتحر وانا مش ناوى هههههههههههه