قديم 15-10-2010, 07:13 AM
الصورة الرمزية MOUSTAFA_SAAD
MOUSTAFA_SAAD MOUSTAFA_SAAD غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ACCOUNTANT IN PASSPORTS ADMINISTRATION
هواياتي: INTERNET,WILD LIFE MOVIES

MOUSTAFA_SAAD is a glorious beacon of lightMOUSTAFA_SAAD is a glorious beacon of lightMOUSTAFA_SAAD is a glorious beacon of lightMOUSTAFA_SAAD is a glorious beacon of lightMOUSTAFA_SAAD is a glorious beacon of lightMOUSTAFA_SAAD is a glorious beacon of light
افتراضي ان شاء الله حاشترى اللوجان فى خلال اسبوع

السلام عليكم
ان شاء الله قررت اشترى اللوجن كاش فى خلال اسبوع من الان
المهم امبارح كنت فى مشوار فى القاهره وروحت لمحمد ذكى وشوفت العرببه الهاف اوبشن لانى حاكمل تمنها بالعافيه ومش حاقدر اجيب الفول وسالته على السعر 64500 ومش راضى ينزل مليم وفى الاخر قاللى حانزل تخفيض ليك علشان انت من خارج القاهره وحتصرف شوية مصاريف فى السفر وحعوضك عنها ومش عازعلك يعنى انا حاسس كده انت التخفيض حيكون حوالى 200 الى 300 جنيه ولو وصلوا 500 تبقى معجزه معاه

اما سمير ريان فالسعر بعد الفصال وصل 63500 فايه رايكم اجيبها من سمير ريان وهل هما ناس كويسين ولا اجيبها عندنا من الاسكندريه من المصريه بنفس سعر سمير ريان والفرق بين محمد زكى وسمير ريان افرش بيه صالون العربيه والارضيات جلد

رايكم ايه وياريت تدلونى على مكان كويس فى الالسكندريه لان مشوار مصر غلس بصراحه وفى نفس الوقت انا اولى باى مبلغ توفير اقدر اوفره لانى مكمل فلوس العربيه يادوب ده غير فلوس الترخيص لسه اللى مش عارف هى اد ايه
وايه الاماكن الكويسه فى فرش العربيه فى الاسكتدريه والقاهره وتكون بسعر كويس