قديم 10-10-2010, 07:48 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: @ لا تقولى فيرنا و لانوس ولا افيو و اكسنت .. اللوجان فوق الجميع @

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo verna مشاهدة المشاركة

يا جماعة بقى ده منطق يعني الواحد يجيب عربية ماتورها ضعيف ومش قد كده علشان يعرف يوقفها يبقى الاحسن انه يجيب عربية ماتورها جامد ولو شاف ان الفرامل ضعيفة ده لو على كلام حضرتك يبقى يعدلها ومش صعب خالص
يبقى الواحد كسب عربية جامدة وفراملها جبااااااااااارة
طبعا كل ده لو الفرامل ضعيفة
ومن ناحية اخرى الفيرنا ال1500 سي سي نفس شكل الفيرنا العادي مش الهندي افضل من اللانوس وعلى كلام حضرتك يبقى الفرامل هتبقى كويسة ومش شرط العربيات اللي انت جربتها كانت فراملها سليمة
والفرامل اصر على انها مناسبة جدا طالما استخدام العربية مش لعب وامركة
حرام عليك تقول كلام وخلاص بيبني عليه الناس افكارهم متفتريش على العربية وتقول محققة اعلى ايراد على الصحراوي في الحوادث اتقي الله يا اخي فيما تقول
وعموما في اختبارات الامان حققت نقاط اكثر من اللانوس بس طبعا الاثنين كان فيهم اير باج
والله فكره التعديل دى حاجه ترجع لحضرتك لكن كام واحد معندوش فكره عن التعديل وعن يتعمل ازاى ويتكلف كام
ومن ناحيه تانيه مين اللى قال ان الفيرنا ال1500 افضل من اللانوس؟؟؟؟
واحب اعرف هى العربيات اللى بتبقى ماشيه فوق مال50 الف كم فى الفيرنا فراملها مبتبقاش مضبوطه والعربيات اللى بتبقى ماشيه تخت ال20 الف كم نفس الكلام برضهلانى خبرتى محدوده جدا فى السيارات ومقدرش اتكلم عنها زى حضرتك
والفرامل اللى حضرتك مصر انها مناسبه ده شعور شخصى عندك وناس كتير من ملاك الفيرنا معترفين ان فراملها اضعف من موتورها
وبالنسبه لكلمه اتقى الله الحمد والشكر لله انا متقى الله جدا ولو حضرتك مش مصدقنى فيه جروب على الفيس بوك اسمه كفايه فيرنا افتحه وشوف صور حوادث الفيرنا واشكالها
ولو الفيرنا حققت نقط اكتر من اللانوس فى الاختبارات على كلام حضرتك اللى انا مشفتوش لكن هل حققت نقاط اعلى من اللوجان محل الخلاف الحاصل دلوقتى
ونقول اخر جزئيه الفيرنا مفيهاش ايرباج اللوجان فيها ايرباج اعتقد ان ده امان اكتر على حد علمى ولو كلامى مش منطقى بالنسبه لك ياربت نتناقش وبعيد عن العصبيه لعربيتك لان لا اللانوس ولا الوجان عربيتى لكن انا بتكلم منطقيا وعن تجارب فعليه وخبره سنين فى السيارات

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس