قديم 07-10-2010, 07:54 PM
الصورة الرمزية maxxatta
maxxatta maxxatta غير متواجد حالياً
من انا؟: راجل بحب العربيات جدا
التخصص العملى: محامى
هواياتي: اسمع مزيكا والافلام الغربية وده غير قيادة العربيات بمزاج

maxxatta has a spectacular aura aboutmaxxatta has a spectacular aura about
افتراضي تقرير ال1000فى a113

بص يا استاذنا اولا هى عربية من ناحية الكماليات ممتازة جداكل الى انت عايزه موجود
اما من نايحة الشكل هى فعلا عربية تخليك ماشى وسط العربيات الاخرى مش مكسوف زى اللادا مثلا او المابل الو العربيات الغريبة
من ناحية الوسع العربية ركبت فيها عائلتى وحماتى واخت زوجتى ولديها طفلان وكانو تمام مش مضيقين ولا حاجة المشكلة فى الشنطة تحس انه مش هتبلى طلباتك لو سافرت وا كنت عايز تحط عجلة او لعبة كبيرة لبنتى
الاداء كماتور المشكلة فى السحب اونت رديت عليها لازم تستنى على الغيار لحا ما تاخد حقك منه عشان تجرى وخصوصا التالت عديم المقدرة لو مكنش التانى واخد حقه
المشكلة فى العفشة فعلا انا بحس بكل حركة فى الشارع تحت رجلى بس مش مشكلة ولا اى ضرر من واحد كنت عندى 128 يعنى الشخللة وكل انواع الاصوات لن لى العربية كل المشكلة فى الاخبط تحت رجلك بس اما الراكب الى جنبك مش حاسس بحاة لانى خليت ابن عمى يسوق وان جلست جنبه ولم احس بحاجة استهلاك البنزين اظن انه جيدا ولما اتمكن من حفظ العربية سوف يكون الاداء احسن
عموما هى عربية لاسرة مصرية مش بتاعة عفرته ا و هزار انا جريت بيها مع هيونداى اكسنت الجديدة السبورت صحيح العزم فارق بس الثبات واضح ثواء كنت لوحدى او معى ناس انا بحس ان العربية تقيلة كمان وده بيان فى البور بحس انه بيقل فى السرعة العالية بعد 80 يعنى
هو ده كل ما فى السيارة وما عليها على فكرة انا رايح اعمل صيانة الالف بكرة او السبت فى العباسية ان شاء الله [/SIZE]

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته