قديم 05-10-2010, 02:09 PM
Om Abd Allah Om Abd Allah غير متواجد حالياً

Om Abd Allah will become famous soon enough
افتراضي الماروتي بتاعتي بتحتضر والا ايه.......؟؟؟؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الماروتي بتاعتي مش عارفة جت علي بداية المدارس وابتدت تخرف .. مش عارفة ايه اللي فيها بالظبط
صوت الموتور عالي بتكييف ومن غير تكييف بقيت زي العربيات اللي موديل سنة 70 يعني تمشي في الشارع تلاقي الناس بتقول الصوت ده طالع منين
السخونة .. العربية بتعمل حاجات غريبة .. من الأول المروحة كانت بتشتغل لما المؤشر بيكون علي النص وده كان الطبيعي .. دلوقتي"من غير تكييف" المروحة بتشتغل بعد النص بحاجة بسيطة والمشكلة انها ساعات بتعلق ومش بتشتغل .. مع التكييف طبعا المؤشر ما بيتعداش الثلت ده طول ما انا علي سرعة اقل من 70 اول ما بمشي بسرعة شوية علي 80 مثلا فترة صغيرة تبتدي تسخن ويوصل للنص ويعدي النص واهدي يرجع تاني .. ومرتين سخنت جدا واضطريت ركنت واستنيت لما بردت شوية وكملت
اصوات غريبة بتطلع من تحت الدواسات لما بجي اطلع علي الأولاني بعد وقوف .. كركرة .. مع اصوات تانية في المطبات تزييق غريب
لمبة الزيت شكلها اتحرقت مش بتنور خالص وبقيت اللمبات بتنور عادي
ارجوكم حد يقولي ايه الحكاية .. هو انا ممكن اوديها التوكيل بعد ما ركبت التكييف ..؟؟ ولو ينفع ممكن يطلعولي العربية كلها باظت ويدفعوني اد تمنها ....؟؟؟
معلش علي الاطالة لكن فعلا انا كل يوم بمشي بيها ببقي خايفة يحصل حاجة جديدة وبمشي جنب الحيط طول الطريق

الدنيا زمن قليل و عمرك فيها قليل من قليل و ما بقي من عمرك فيها قليل من قليل من قليل. فأكثر الخير و العطاء تحول القليل إلى كثير. إبذل الحب تسعد و تسعد من حولك.
رحلة للسعادة