قديم 14-09-2010, 06:16 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about
افتراضي رد: سؤال لمالكى النو اكسنت المحترفين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOTOR HEAD مشاهدة المشاركة

انا مش عارف اشكر حضرتك ازى على المعلومات الجامده و المهمه
الحمد لله ان حد محترف فهمنى فعلا جبت من الاخر شكرا
فعلا فكرت اركب فلتر و جنوط اسبور بس 16 ولاه حضرتك رأيك ايه
اسف على التأخير اصلى كنت مسافر مكنتش هنا بقى كل سنة وانتة طيب
لا شكر على واجب كلنا هنا اخوات وبنفيد بعضانا شوف ياسيدى الجنوط ال 16 حيكون شكلها حلو بس فيها ضرر لحضرتك وللعربية يعنى انتة لو عجبك الشكل وضحيت برحتك جوة العربية والعفشة بتاعت العربية انا شخصيا حقولك حرام عليك ال 15 مناسب ليها جدا وشكلة جميل فيها ومش بيضر حضرتك ولا العربية فى حاجة خالص لائن ال 16 حينشف العربية خالص بقى حيخليك لو معدى على لبانة تحس بيها وحتلاقى مع الواقت ومش حيكون كتير العفشة بيظهر فيها مشاكل معاك وعلى اية كل دة الانش دة يعنى مش هوة الى حيفرق معاك فى الشكل الوهمى لاكن مع العربية حيفرق فى كل حاجة فخليك فى المضمون ودة فى كل حاجة مش بس الجنوط فى كل حركة بتعملها وانتة سايق خليك فى المضمون يعنى متكونش عاوز تاخود غورزة وعشان معاك صحابك ولا الموزة بتاعتك ومش عاوز شكلك يكون وحش قدامهم انك رجعت فى كلامك ومدخلتش تاخودة فقولت يلا بقى وزى متيجى تيجى معلش دة كدا اسمة غشم مش حيحصل حاجة لما مخدش الغرزة دى وبعد كدا اخود 7000 واحدة تانية بس وانا مطمن ان همة زى الفل ومفهومش اى ريسك
وحط فى الاعتبار بقى ان الجرى اكتر من 110 حتحرق بنزين اكتر انتة هنا ليك حرية الاختيار فى الموضوع دة عاوز تجرى متجيش تقول العربية بتحرق بنزين كتير يعنى انا لما بمشى عادى ومش بجرى ودة من النادر العربية بتودينى اسكندرية بربع التنك لاكن لما بجرى 200 العربية بتحرق 3/4 التنك وبيفضل ربع التنك بس ونفس الموضوع فى نقل الغيارات لو انتة طول مشيك حرق حرق حرق حرق طبيعى انك حتحرق بنزين اكتر خلى الحرق يكون لية وقتة مش فى اى وقت مش تفضل ماشى عامل على بطال بتحرق كدا وخلاص يعنى خليك فى الطبيعى الى هوة 3.5 او 4 بالكتير اوى عاوز تحرق بقى يبقى من 4.5 لحد 6.5 كفاية اووووووى مش محتاج اكتر من كدا انا و انا راجع من بورسيعد فى عربية فيرنا الى بيقولوا عليها مفيش عربية بتطلع منها انا مركب عندى فلتر اسبور لما حرقت مع الواد وانا جمبة كدا الواد لقتة بيبصلة جامد اوى كدا من الخضة يعينى وبعد كدا كونت شايف واحد بيقلب نور كدا فى المراية و بيدينى انتزار عشان اركن واكلموا بيقولى انتة عامل اية فى العربية قولتلة ولا اى حاجة عامل شاى قلى ازاى طلعتى منى انا راكب فيرنا قولتلة هوة انتة راكب فرارى وانا معرفش وبعدين السواقة ملهاش دعوة بالعربية المهم الى بيسوق وللعلم يلا بينا نطلع مع بعض ونشوف مين حيطلع من التانى قالى الفيرنا طبعا انتة بس عشان كنت بتجرى جامبى قولتلة تانى ههههههههههههههههههههه ماشى ياعم يلا لما نشوف الامبورجينى الى معاك دى حتعمل بيها اية المهم طلعنا جمب بعض ولا فى الدماغ عربيتة طلعت جمبى ولسة المعلم جاى يطلع منى لقانة قدامة وبلعبلة اشراتى وفين ويجعك بقى لحد مكان حيدخل فى تريلة قولت حرام افكنى منة روحت جارى جامد لحد مقلب نور تانى وانتزار روحت منفضلة ومكمل انا بقى
بالنسبة للنور القوى بقى وحوراتة الكتير الى انا واحد من الناس الى اتمرمت فيها لحد موصلت لحل جامد والحمد لله فى ناس جربتة وشكرت فية انك اول حاجة تحطها فى دماغك كدا انا مش حركب زينون لائنة بيلمع وبيوجع العين لاكن مش بينور كويس ولا لية اى لازمة خالص وكل الانواع الى هنا مضروبة ومغشوشة وانا ركبت 3 اطقم زينون ورمتهوم فى الزبالة فى الاخر
ادخل اتفرج على الموضوع دة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=33891
ولو فى اى حاجة انا فى الخدمة

التعديل الأخير تم بواسطة dragon ; 14-09-2010 الساعة 06:32 AM