قديم 27-08-2010, 03:49 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الياريس .. يمكنكم قيادتها الى اخر الارض والعودة بثقة تامة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fares515 مشاهدة المشاركة

شكرا ياباشا على الموضوع المفيد والفيديو .. وأنا متأكد من كل كلمه بتقولها لإنى معايا أختها الكبيره الكورولا وماشاء الله عليها عربيه ولا أروع واعتماديه وفعاله إلى أبعد الحدود وأداءها معايا خلاني أحترم أي عربيه من شركه تويوتا العملاقه وعلى رأسهم الياريس لإن شكلها الجديد جامد جدا وأعتقد ان التوكيل رفع سعرها بسبب نجاحها ومع ان سعرها غالي الا ان الاقبال عليها زي ماهو عشان كده هي تستحق لقب أفضل سياره في هذه الفئه
تويوتا هى الاختيار الاول لمعظم شركات التنقيب عن البترول ومثال بسيط جدا كانت اسطول سيارات شركتنا كله هامر حتى 2002 واستبدل كله بالاندكروزر طبعا الهامر سيارة فظيعة مالهاش حل انما لو جت لتكلفة التشغيل وسهوله الصيانة وقطع الغيار المعمرة والعمر التشغيلى والاعتمادية اى القيمة الاجمالية مقابل السعر طبعا هى تويوتا وبس وشكرا لك ودمتم بالف خير