قديم 18-08-2010, 10:45 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: - رحلة العودة - مغامرات أبو كمال فى الصحارى و الجبال بس المرة دى من مصر للكويت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كومندا مشاهدة المشاركة

حمدلله على السلامه يابو كمال ومتنساش بعد كده تاخد معاك سندوتشات من عند البغل وانته مسافر هههههههههههههههه
الله يسلمك يا باشا .. بس سندوتشات من عند البغل ؟؟ هههههه انا كدة مش هوصل يا عم و هنام فى السكة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedraafat00 مشاهدة المشاركة

الله ينور ياباشا وعقبال رحله العوده ان شاء الله
بجد بحييك على اسلوب عرضك للموضوع
بس بعد اذن حضرتك سؤال فنى صغير كده
هيا المنحنيات الضيقه اللى فى الصور المفروض تتاخد على سرعه كام ؟؟؟؟
ربنا يخليك يا باشا كلك ذوق
بالنسبة للمنحنيات يا باشا على حسب درجة الانحناء .. يعنى فيه منحنيات بتاخدها على 30 او 40 او 50 بالكتير و ربنا يسترها معانا جميعا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 مشاهدة المشاركة

الف حمدالله على السلامه يابو كمال ونورت الكويت
بجد طريقتك جميله اوى فى سرد الرحله وفعلا الرحله دى على قد ماهى متعبه بس بتكون ممتعه انا فى دبى ونفسى مستقبلا انزل مصر برى مع انه مشوار اطول من مشوارك بكتير بس ممتع جدا والواحد بيشوف اماكن جديده
الكابريس ماشاء الله وحش فعلا ربنا يعطيك خيرها هى اللى تستحمل الطريق والسفر الطويل ده والسرعات العاليه الموتور V8 5700 بيخدم اوى فى الرحلات اللى زيى دىمع انه خراب بيوت فى البنزين
ربنا يخليك يا باشا كلك ذوق و الحمد لله العربية فعلا مريحة فى السفر و المسافات الطويلة دى و فى استهلاك البنزين على الطرق كمان بيبقى احسن بكتير من جوة البلد بس بينى و بينك المشوار بيهلك العربية برده و لازم تتظبط فى شوية صيانة بعد ما ترجع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

يا رجاله محمد باشا حاليا عندكم في مصر
و اخذ نفس المشوار من الكويت لمصر تاني و معاه عيلته كمان
بس في الاجازة الواحد بيبقي مقل من الدخول علي النت خصوصا اللي زي حالتنا لان ملناش اشتراكات ثابتة
ان شاء الله يقدر يدخل قريت و يحكيلنا عن المغامرة السنه دي
تمام يا باشا .. الف شكر على التوضيح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elensaan مشاهدة المشاركة

بسم الله ما شاء الله
فعلا فعلا حاجة جميلة جدا
مغامرات السفر الطويل خلتني عايز اسافر في اي حتة
بس مخبيش عليك
انا حاسس ان ضيق الوقت في الكتابة خلاك تكروتنا في رحلة العودة
كانت مختصرة شوية ولا انت مش معايا
بس اجمل حاجة الصور
ياريت توزع الصور مع ردودك
كل صفحة يكون فيها صورتين تلاتة
نحمد الله علي سلامتكم
ونرجو المزيد
منتظرين
ربنا يخليك يا باشا و انا تحت امركم .. هى بصراحة كانت مختصرة فعلا بس مش كروتة والله .. انا بس ماببقاش عاوز اطول علشان الناس ماتزهقش و ان شاء الله هناك المزيد من الصور و المغامرات فى رحلة 2010

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!