قديم 15-02-2009, 11:35 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله مصروويه طارئه عشان الحبايب

انا بقى فى اتنين لو شفتهم هقتلهم
1-سومو تلوث
2- ابونورا اكصدام +كاوتش

نشرح سومو الاول بعد المقابله و عمل تقرير عن العربيه السيبه ديه (انا قاصد اكتب اسمها كده ) سومو قال تعالوا ننزل كوبرى القبه ناكل فى المنطقه بتاعتى و طبعا الكل كان هايموت من الجوع قولنا كلنا اوك ياريتنى ماقولت اوك

روحنا جيبنا كل و احد قرطاس زيت بالبطاطس و عدد 2 طعميه محشيه (حلويين اوى ) و 2 رغيف بلدى بصراحه ممتازين

الاكله دى من اختراع سومو

المهم كلنا و روحت عادى جدا نمت الساعه 1 و صحيت 7 على كب فى بطنى و فضلت عايش فى الحمام اليوم ده بس بصراحه يوم المقابله كان جامد

2- ابونورا

اكصدام
اول ماروحنا عند سومو المنطقه لقبنا مكان كويس نركن فيه العربيتين خلف بعض و انا ركنت الاول و جيه وائل يركن بعد كده طبعا رزع الاكصاد بتاعى و هو بيركن قولت يواد طنش خالص و سيبه لكن يجى و هو خارج برضو يخبطه و يسين البويه بتاعته على اكصدام عربيه ده اللى مسمحش بيه ابدا

و انا بطالب و ائل بعدد 4 جنيه تمن علبه البولش اللى هالمع بيها العربيه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات