قديم 10-08-2010, 03:44 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عودة ...... إفطار رمضان

انا شاء الله كله هيبقى فى معادة وهتبقى فى نفس المكان بتاع السنة اللى فاتت وبنفس النظام
ربوة مدينة نصر على الدائرى سهلة للى جاى من بره القاهرة وسهلة للى جايين من اطراف القاهرة ان شاء الله وهنتجمع بدرى ونطلب الاكل اللى احنا عايزينه وعايزين نعملها دش بارتى مفيش مشكلة يعنى كل واحد حر يجيب الاكل اللى هو عايزة سواء جاهز او من البيت وهتطلع عربيه او اتنين تجيب الاكل والمشروبات والسرفيس فى نفس المكان انا بس مستنى تانى يوم رمضان ان شاء الله هروح احجز المكان ويبقى اكيد ونحط كل التفاصيل ان شاء الله

كل سنه وانتو طيبين جميعاً وكل سنه وحضرتك طيب يا استاذ نبيل واشوفكم على خير بإذن الله نفرررررررررر نفررررررررررررر واللى مش هيجى هنبلغ مراته انه هيتجوز عليها واخد بالك انت

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش